Torekjel Startet 2.Mai.2022 Del på Facebook Startet 2.Mai.2022 Mitt ZF 15 / HBW 150-2,5R trenger overhaling, det lager mye lyd som forplanter seg til kontrollboksen. Oljen er mørk av metall-støv, men fungerer fint (enn så lenge). For å spare tid, kjøper helst nytt / overhalt. Eventuelt få overhalt eget gir. Er det noe å spare ved å lete utenlands? Er det noen med erfaring som har tips om hvor jeg kan henvende meg? På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Hulda Svart 2.Mai.2022 Del på Facebook Svart 2.Mai.2022 ZF KGK Norge AS. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
blue moon Svart 2.Mai.2022 Del på Facebook Svart 2.Mai.2022 Søk Fredwarner1 på ebay og send han en mail. Jeg sparte 50% på nytt ZF gir med demperplate sendt fra statene ift. Norsk forhandler. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post Share on other sites More sharing options...
Okkaby Svart 2.Mai.2022 Del på Facebook Svart 2.Mai.2022 blue moon skrev for 7 timer siden: Søk Fredwarner1 på ebay og send han en mail. Jeg sparte 50% på nytt ZF gir med demperplate sendt fra statene ift. Norsk forhandler. Egentlig rart de kan selge så billig der borte, når det kommer fra Italia. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post Share on other sites More sharing options...
Hulda Svart 2.Mai.2022 Del på Facebook Svart 2.Mai.2022 Det er rart, enig. Jeg skrev om mitt kjøp av Separ filter produsert i Tysland fra USA til, etter husken, nær halv pris av hva jeg ville måtte betalt her i Norge. Og da er amerikansk og norsk MVA og frakt med i regnestykket. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Torekjel Svart 5.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 Takk for gode innspill, er i prosess nå med å finne rett girkasse til rett pris. I mellomtiden prøver jeg å finne en god løsning på å heve motoren et 3-4 cm i bakkant, trenger det for å komme til nedre skruer for svinghjulhuset. Er det noen som har gode ideer eller erfaringer med hvordan dere løste dette ifm bytte av gir? Hvordan ble motoren løftet? Hvilket arrangement må til og hvilket løfte-utstyr ble brukt? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.