Astor Svart 25.November.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2005 OLPI skrev: He, he Her er det drittvær. Kunne ikke dy meg, måtte strø litt salt i såret Skal bli kaldere i helga så da er det bare å fyre opp varmeren i NW`n. Drøyer vel en stund før isen kommer. PS! Så at du hadde Eagle utstyr i båten. Var det en UltraIII og en Accunav? Skal se etter naar jeg kommer hjem. I dag er det hjemreisedag. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Slagskibet Svart 25.November.2005 Link til dette innlegget Svart 25.November.2005 Astor skrev: Pass deg naa gutt. Let heller i et leksikon etter "Moerepapagoyer". Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 27.November.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2005 OLPI skrev: He, he Her er det drittvær. Kunne ikke dy meg, måtte strø litt salt i såret Skal bli kaldere i helga så da er det bare å fyre opp varmeren i NW`n. Drøyer vel en stund før isen kommer. PS! Så at du hadde Eagle utstyr i båten. Var det en UltraIII og en Accunav? Så er Eagel`en plukket ut av båten. Det var en Ultra III. Den har to innganger på baksiden. Hadde hatt et ønske å slippe å skifte giver. Strømtilførselen er greiere å skifte hvis nødvendig. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.