adriaankrh Startet 2.Mai.2022 Del på Facebook Startet 2.Mai.2022 Jeg vil gjerne kjøpe en brukt eller gammel livbåt for å gjøre om til en åpen båt for Nederland. Jeg håper noen her kan hjelpe meg med å kjøpe en slik båt. Eller at noen kanskje kjenner et selskap eller en person som selger denne typen båter direkte fra en oljerigg eller cruiseskip. Jeg er interessert i å kjøpe mer enn en og kan muligens også komme til Norge. Jeg er spesielt interessert i hellukkede livbåter mellom 6 og 12 meter lange av merkene Norsafe, Watercraft og Harding. Andre merker er selvfølgelig også velkomne. Hvis du vet noe, vil jeg gjerne høre det! Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 2.Mai.2022 Del på Facebook Svart 2.Mai.2022 lå en på finn til 50 lapper i forrige uke. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.