Fjøra Startet 5.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2022 Har ødelagt gjenge i trimsylinder. Mulig å ordne dette på en måte eller må denne byttes ? Hvordan får man denne armen av ? VP DPSM Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 5.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2022 Hei. Kan være et forsøk å prøve med en gjengetapp, og se om de kan friskes opp. Mener det er 10x1.00. Om du tar tappen på en 1/4» torx pipe og 1/4» skralle kan det være plass nok uten å ta av sylinder. Bruk en støvsuger å suge ut spon før montasje. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
HiWard Svart 5.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2022 Er du helt sikker på at gjengene er ødelagt? Jeg har akkurat samme sylindre og sleit med å få på slangen igjen, mener det var på øverste hullet. Trodde jeg hadde ødelagt gjengene helt til jeg prøvde å skru den andre slangen inn i samme hull og den tok. Var bare bannskap og tålmodighet som skulle til. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Fjøra Svart 6.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2022 Ja, det er jeg helt sikker på ,helt rundt der. Kan dytte hele tappen på slangen til bunnen... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2022 Da må du i tilfelle sette inn innsatsgjenger. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.