Jump to content

Pris på mahogny og annet treverk!!!


jorhei

Recommended Posts

Sitter å regner litt på treverk vi trenger til båten, nå som det skal gjøres en del. Trenger da litt heltre mahogny i forskjellige størrelser, men jeg oppdaget fort at dette vil bli svindyrt. Har brukt prisene på billingstad som utgangspunkt. Er det noen som selger mahogny og forsåvidt annet treverk til en rimeligere penge. Kan godt være litt større og ukurante mål, for kappe det kan jeg klare selv.

 

Eller er det noen her som har noe til salgs?

 

Vil det bli billigere å handle sånt i Sverige?

Noen som vet?

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Du kan jo høre hva de har hos Oslo Finnerfabrikk. Sist jeg var innom så jeg at det lå en del "brunt" heltre der.

 

Ellers så kan man kanskje også vurdere beiset eik, meget pent. Ferdig tørket plank snitt pris to 25 MM ferdig tørket kr. 30 pr løpemeter sist jeg snakket med folkene der. Det har dessuten alt mulig annet norsk/nordisk løvtre.

Link to post
Share on other sites

Du kan jo høre hva de har hos Oslo Finnerfabrikk. Sist jeg var innom så jeg at det lå en del "brunt" heltre der.

 

Ellers så kan man kanskje også vurdere beiset eik, meget pent. Ferdig tørket plank snitt pris to 25 MM ferdig tørket kr. 30 pr løpemeter sist jeg snakket med folkene der. Det har dessuten alt mulig annet norsk/nordisk løvtre.

http://www.oslofiner.no/index.asp?DocID=1&Lang=1

Mvh At-le :blush:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...