Freddie R Startet 8.Mai.2022 Del på Facebook Startet 8.Mai.2022 Noen som har erfaring med dette på en Saga 27 1982 mod? Jeg er usikker på når og hvor lenge denne styretappen har vært borte. Jeg tenker å slipe ned tappen til en horisontal flate og gjenge den opp til M22 for så å sette inn en bolt i aisi 316. Noen som har erfaring med dette og ev har noen tips? På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 8.Mai.2022 Del på Facebook Svart 8.Mai.2022 Om flyndra er i 316 så er det sikkert greit men er flyndra i galvanisert stål går det dårlig. Slike flyndrer er vel ofte i bronse? Vil en M22 bolt passe opp i hullet i roret? Sitér dette innlegget Link to post
Freddie R Svart 8.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2022 Ser for meg ut som messing. Skal sjekke opp med saga boats? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 8.Mai.2022 Del på Facebook Svart 8.Mai.2022 Da er det nok bronse. Var det messing så ville det bare vært kobber igjen etter så mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.