hibo Startet 18.Juni.2003 Del på Facebook Startet 18.Juni.2003 Noen som vet om leverandører her til lands? Noen som har kjennskap til hva prisen er på slikt til 3,5 m bom. Har fått tilbud på 2 år gammelt utstyr til 1300 kr. Er det en ok pris? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 18.Juni.2003 Del på Facebook Svart 18.Juni.2003 Har du spørt din seilmaker? Jeg har laget min selv, dvs nå må jeg lage en ny en fordi med fulle spiler har den gamle blitt for liten. Men jeg er fortsatt åpen til å hoppe på en ferdig løsning og kr 1300 høres rimelig ut. Du får ikke kjøpt materialet til denne prisen. Sitér dette innlegget Link to post
hibo Svart 28.Juni.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2003 Ble for sen til denne handelen. Er det noen derimot som har tegninger/anvisninger til hvordan man kan lage og montere selv? Eventuelt link til sider med info? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 28.Juni.2003 Del på Facebook Svart 28.Juni.2003 Hej Hibo! Jag fann denna linken på SXK, tekniska forum, kansje det kan vara till någon hjälp! ang. bomtrekk, hör med din segelmakare,tor att dessa görs med glidlås/dragkedja på ovansidan o att bomtrekket sitter på bomen hele tiden,när du seglar, men att man drar ner ene halven på var side o gör fast dom vid bommen!! http://www.sxk.se/tekniska/forum/forum_exec.asp?id=579 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
rhea Svart 29.Juni.2003 Del på Facebook Svart 29.Juni.2003 Hovdan seil i Oslo selger lazy jacks. Pris rundt 1500 kr vil jeg tro. Ikke så dyrt i forhold til å lage det selv da alt småtteriet fort koster en god del penger. Telefonnummeret til Hovdan er 22410011 Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 29.Juni.2003 Del på Facebook Svart 29.Juni.2003 Jeg har et hjemmelagt opplegg: LazyJacks, bomtrekk, toppinglift i ett. Er under stadig utvikling men tendensen er positiv. Har engang lagt inn beskrivelsen av førsteutgaven på http://www.macgregor26x.com (Modification page) men er nå kommet et godt stykke videre. Ellers har jeg f t ikke noen tegninger eller bilder - skal se senere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.