Mixer'n Startet 9.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2022 Prøver med eit spørsmål her i dette eminente forum. Har eit SeatalkNG nettverk med seilinstrumenter, autopilot, AIS og kartplotter tilslutta. Har også ein gateway av merke Vyacht (www.vyacht.net). Denne er i utgangspunktet eit supert produkt som har tilkobling for NMEA2000, NMEA183, Seatalk1, Ethernet og Wifi. Enheten kjører OpenWRT operativsystem (Linux-variant for routere) og har innebygd SignalK multiplexer. Men det virkar som produsenten har lagt ned gesjeften, sjølv om nettsida fortsatt er oppe. Det har ikkje kome oppdateringar sidan 2017. Så eg ser meg om etter eit bedre og oppegåande alternativ. Har ein Raspberry PI med OpenCPN tilkobla systemet via kabla Ethernet, men denne kan like godt kommunisera over Wifi. Så difor ser eg for meg ein NMEA2000 til Wifi gateway vil vera ei grei løysing. Så kan eg få alle data over til nettbrett/telefon også. Har sett på desse alternativa: Yacht Devices YDWG-02N NMEA2000-WiFi gateway Digital Yachts WLN10SM Wireless NMEA router Actisense W2k-1 NMEA 2000 to Wifi Gateway Nokon her i forumet som har erfaring med eitt eller fleire av desse produkta, eller andre produkt som kan anbefalast? Link to post
chrisrik Svart 9.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2022 ingen erfaringer, men sett litt av hvert på aliexpress.. https://www.aliexpress.com/item/1005002878906047.html Onwa har jo noen rasende rimelige kartplottere også, tilbakemeldingene på dem er "helt årlreite" fra det jeg har greid å fange opp. Såeh.. Kanskje? Har en Yakbak-sak ombord til noen hundrelapper, som sender NMEA0183 på wifi. Den fungerer helt strålende. Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Octant Svart 10.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2022 18 hours ago, Mixer'n said: Så difor ser eg for meg ein NMEA2000 til Wifi gateway vil vera ei grei løysing. Så kan eg få alle data over til nettbrett/telefon også. God dag, jeg ble litt nyskjerring her. Kan jeg spørre om hvilke applikasjoner du har på nettbrett/mob som kan lese og presentere NMEA 2000 data. Link to post
Mixer'n Svart 10.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2022 Navionics boating app kan det (dersom den er oppdatert). då får ein AIS targets i kartet. Så brukar eg ein app som heiter NavMonitor. Det er eit instrument-display som viser alle tilgjengelege data. Link to post
chrisrik Svart 11.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2022 Octant skrev On 10.5.2022 at 6.21: God dag, jeg ble litt nyskjerring her. Kan jeg spørre om hvilke applikasjoner du har på nettbrett/mob som kan lese og presentere NMEA 2000 data. Er du litt fingernem med data er også SignalK et fint verktøy. Da lager du egne dashbord :) enten med signalk eller i kombinasjon med influxdb og grafana. Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Octant Svart 11.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2022 3 hours ago, chrisrik said: Er du litt fingernem med data er også SignalK et fint verktøy. Da lager du egne dashbord :) enten med signalk eller i kombinasjon med influxdb og grafana. SignalK kjenner jeg til. Har et oppsett med en HAT løsning opp mot et RPI4 kort som presenterer det som produseres via nmea2000/0183 protokollene. Det jeg ble nysgjerrig på hva var hvilke apper på nettbrett som lese og presentere data. Regner med at Navionics/NavMonitor er proprietære løsninger. Link to post
Arne Henriksen Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 On 5/9/2022 at 11:42 AM, Mixer'n said: Nokon her i forumet som har erfaring med eitt eller fleire av desse produkta, eller andre produkt som kan anbefalast? Hei! Jeg kjøpte denne fra Quark-Elec, har ørti Ipads, gamle ifoner og sånt som brukes til display, i tillegg til at den konverterer NMEA0183 og Seatalk1 til NMEA2000 så jeg kan presentere det på MFD. http://www.tiarora.no/wifi-seatalk1-nmea-0183-2000-gateway-multiplexer/ Ser nå helt til slutt at du skriver SeatalkNg, men det er vel bare NMEA2000 med litt annen plugg? mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
.Snorre Svart 14.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2022 On 5/9/2022 at 11:42 AM, Mixer'n said: Har sett på desse alternativa: Yacht Devices YDWG-02N NMEA2000-WiFi gateway Digital Yachts WLN10SM Wireless NMEA router Actisense W2k-1 NMEA 2000 to Wifi Gateway Har brukt Yacht Devices YDWG-02 i flere år. Har fungert utmerket. Leverer NMEA-data til OpenCPN på pc og diverse apper på tlf og nettbrett. Link to post
Mixer'n Svart 22.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2022 Hei folkens, her var det jo kome masse interressante inlegg. Octant skrev On 11.5.2022 at 21.57: Det jeg ble nysgjerrig på hva var hvilke apper på nettbrett som lese og presentere data. Regner med at Navionics/NavMonitor er proprietære løsninger. Navionics Boating app på nettbrett/telefon tar inn NMEA-data, hvis appen/kartet er oppdatert/betalt for. Slik eg forstår det må det vera NMEA183-format via Wifi. NavMonitor er ein gratis-app som fins for iPad/iPhone og Android. Den tar også inn NMEA-data i 0183-format via TCP elle UDP. Arne Henriksen skrev On 12.5.2022 at 19.46: Jeg kjøpte denne fra Quark-Elec, har ørti Ipads, gamle ifoner og sånt som brukes til display, i tillegg til at den konverterer NMEA0183 og Seatalk1 til NMEA2000 så jeg kan presentere det på MFD. http://www.tiarora.no/wifi-seatalk1-nmea-0183-2000-gateway-multiplexer/ Ser nå helt til slutt at du skriver SeatalkNg, men det er vel bare NMEA2000 med litt annen plugg? Quark-Elec er interressante produkt. Du har beskrevet QK-034. Sikkert grei den, men eg trur QK-032 er ok for mitt bruk, og noe billigare. Har handla med Quark-Elek tidlegare (AIS-mottaker). Greit det, rask levering. SeatalkNG er, som du skriv, NMEA2000 med Raymarine-plugg. .Snorre skrev On 14.5.2022 at 20.36: Har brukt Yacht Devices YDWG-02 i flere år. Har fungert utmerket. Leverer NMEA-data til OpenCPN på pc og diverse apper på tlf og nettbrett. Takk for positiv tilbakemelding om YDWG-02. Det einaste negative for dette produktet er prisen. Ikkje avskrekkande, men den dyraste av dei tre nevnte. Quark-Elec QK-032 er den rimelegaste. Men Quark-Elec produkta har ein litt krøkkete måte for konfigurering. Det må gjerast via USB og eit program som berre finst for Windows. Og så leverer dei data berre via TCP-protokoll, ikkje via UDP. Alle dei andre har innbygd web-server som blir brukt til konfigurering. Og så kan dei levera data på både TCP og UDP. Forstår det sånn at UDP-protokollen er å føretrekkja for broacasting av data til fleire "lyttar"-enheter. Korriger meg gjerne på dette. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn