Grandezza 27oc Startet 9.Mai.2022 Del på Facebook Startet 9.Mai.2022 Hei. Holder på å legge opp noen flere lade punkt til mobiler, iPader gjerne en tv på sikt osv. USB og sigarett tenner uttak. båten har 24v anlegg. ser at de kontaktene jeg har kjøpt går til 12/24v anlegg. Antar det da er greit å kjøre 24v rett innpå de? hva med utstyr som kobles til her, vil det tåle 24v eller bør jeg bruke en omformer for å gjøre inngangsstrømmen på uttaket om til 12v? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 9.Mai.2022 Del på Facebook Svart 9.Mai.2022 Kontaktene takler sikkert 24V like bra som 12V. Men om utstyret du kobler på gjør dett kommer jo helt an på hvilket utstyr det er. Noe tar jo gjerne alt fra 8-48V mens annet utstyr vil ha spenning mellom 11 og 15V og atter annet 18-28V. Sitér dette innlegget Link to post
Grandezza 27oc Svart 9.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2022 Ja var det jeg og tenkte. Hva gjør folk med 24v anlegg i båten? Bruker en en omformer før kontakten eller kjører man 24v rett innpå? Sjekket en av de originale nå, der va det 24v, har ladet mobilen der mange ganger😮💨 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.