kenbom Startet 9.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2022 Er det noen som har en grei måte å montere en teinehaler (profisher) på Askeladden p66 weekend? Sitér dette innlegget Link to post
Magx Svart 26.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2022 kenbom skrev On 9.5.2022 at 22.40: Er det noen som har en grei måte å montere en teinehaler (profisher) på Askeladden p66 weekend? Dette lurer jeg også på. Fint om noen kan dele sine erfaringer rundt det? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 26.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2022 kenbom skrev On 9.5.2022 at 22.40: Er det noen som har en grei måte å montere en teinehaler (profisher) på Askeladden p66 weekend? Magx skrev for 4 timer siden: Dette lurer jeg også på. Ikke all verdens respons i denne tråden ser jeg. Legg ut noen bilder av hvordan det ser ut der haleren skal monteres, så kanskje det dukker opp noen gode tips Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.