Gudrun Startet 13.Mai.2022 Del på Facebook Startet 13.Mai.2022 hentet fra dagens fiskeriblad. Var på "åpen" da jeg sjekket for 1 minutt siden. https://www.fiskeribladet.no/samfunn/redningsselskapet-frykter-hoye-diesel-og-strompriser-redningsskoyter-kan-bli-kaifast-i-nord-/2-1-1218846 Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 13.Mai.2022 Del på Facebook Svart 13.Mai.2022 (redigert) De får gjøre som alle andre - øke priser for medlemskap og tjenester... Redigert 13.Mai.2022 av bjorngb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 13.Mai.2022 Del på Facebook Svart 13.Mai.2022 @bjorngb Det har vel RS allerede gjort når man ser prisutvikling på totalmedlemskapet de senere år. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Bitteliten Svart 13.Mai.2022 Del på Facebook Svart 13.Mai.2022 Hvor mye er fondet deres på, 1 mrd snart? RS fikk med forrige generalsekretær et markant politisk skifte. De kom inn på Statsbudsjettet med egen støtte. Bra eller dårlig? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 14.Mai.2022 Del på Facebook Svart 14.Mai.2022 Jeg var tidligere aktiv på en redningsskøyte. En meget givende oppgave, men jeg syntes allerede da at opplæringen/øvingen var litt utdatert. Det brukes minimalt med simulatorer og i hvert fall i mitt korps var det praksis å kjøre mye båt når vi ikke hadde oppdrag. Personlig mente jeg at selve båtkjøringen frem til de hjelpetrengende er den enkle delen og at assistansen er det som trenger å øves på, uansett om det er et enkelt slepeoppdrag eller en allvorlig hendelse. Siden det er vanskelig å øve kjøring med systemsvikt og fortsatt beholde akseptabel HMS, prøvde jeg å legge inn noen tanker om at det kunne lønne seg med simulatorer, men det var det lite interesse for. Min oppfatning er at det er mange som gjør en god innsats for vår felles sikkerhet, men som også ser dette som en god mulighet for å kjøre kapabel båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.