Solheim1986 Startet 18.Mai.2022 Del på Facebook Startet 18.Mai.2022 Hei. Har kjøpt ny båt og lurer på hvordan denne pakkboksen fungerer, noen som har sett lignende? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 18.Mai.2022 Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Den fungerer som en vanlig pakkboks. Det du har tatt bilde av er en automatsmører. Sjekk at den ikke går tom for grease. Du stiller inn på toppen hvor mange måner den skal bruke på å tømmes. Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 18.Mai.2022 Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Det er nok en Sima Lube https://www.maritim.no/sima-lube-fettdoserer i korte trekk doserer den fett til pakkboksen automatisk Sitér dette innlegget Link to post
Solheim1986 Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Tusen takk for svar.. desse går vel ikkje å fylle på igjen nytt fett? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 18.Mai.2022 Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 En sånn dose på et år eller mindre synes jeg må være altfor mye. Jeg ville erstattet den med en vanlig fettkopp som jeg kan fylle selv med vanbestandig fett og gi den en kvart omdreining en sjelden gang. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Solheim1986 Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Da tenker eg at det er best å bytte til vanlig fettkopp ja. Er det samme gjenger på denne som på en annen fettkopp skal tru? Slik at det er berre å skru ned på? Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 18.Mai.2022 Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Solheim1986 skrev 1 time siden: Da tenker eg at det er best å bytte til vanlig fettkopp ja. Er det samme gjenger på denne som på en annen fettkopp skal tru? Slik at det er berre å skru ned på? Det står på maritim at den har 1/4 bsp gjenger, det samme som fettkopper har. Har satt i slangenippel og forlengt min, hvis det er trangt å komme til kan det være verdt bryet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.