ynroenn Startet 22.November.2005 Del på Facebook Startet 22.November.2005 Som ett av vinterens prosjekter vurderer jeg å montere en Minn Kota Engine mount el-motor som nød/dorgemotor. Engine mount modellen monteres på motorens kavitasjonsplate, og kan følgelig brukes med eksisterende styring. Finnes i 12, 24, 36 og 48 volts utførelse. Til min båt på ca 1200 kg + mannskap har jeg blitt anbefalt 24, aller helst 36 volt utgaven. Noen som har erfaringer med disse motorene? (minnkota.com) Virker utrolig fristende å kunne gli lydløst i vannet uten å bruke en dråpe bensin..... Ulempen er jo høy pris (ca 10000+batterier) samt at 3 batterier(36volt) veier mye! Sitér dette innlegget Link to post
Baisiken Svart 23.November.2005 Del på Facebook Svart 23.November.2005 Har du sjekket den norske forhandleren? belanor.no Sitér dette innlegget Link to post
ynroenn Svart 23.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2005 Ja, har vært i kontakt med de pr. mail. De skulle komme tilbake med mere informasjon og informasjon etter jul. Forsto det som de akkurat hadde overtatt agenturet, og trengte litt tid på å bli varm i trøya! Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 23.November.2005 Del på Facebook Svart 23.November.2005 Mulig at jeg er helt på viddene nå, men jeg mener å ha hørt at Minn Kota er et Yamaha-produkt. I så fall burde ikke kvaliteten være noe stort problem. Erfaringer med driftstid osv. har jeg ingen formening om. Generelt kan man vel si at vedlikeholdet på slike el-motorer er enkelt. Pero. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.