andlin Startet 23.Mai.2022 Del på Facebook Startet 23.Mai.2022 har en fjernkontroll Modell 400i orange knapper, som ikke stopper når jeg slipper knappen men går noen sekunder etterpå, gjelder både bautruster og ankervinsj, skal en justere litt går den alt forlenge og da blir det stress. noen som vet om det går an å justere den tiden fra jeg slipper knappen til den stopper, ønsker å få den til å stoppe med en gang, den forrige fjernkontrollen jeg hadde stoppet med en gang på samme utstyret. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 23.Mai.2022 Del på Facebook Svart 23.Mai.2022 Har samme. Litt treg, men ok til thruster. Tror ikke denne kan justeres. Sitér dette innlegget Link to post
Vingen300 Svart 23.Mai.2022 Del på Facebook Svart 23.Mai.2022 Har også samme, med samme issue. Meg bekjent kan dette ikke endres. Men om du finner ut av det så må du gjerne oppdatere med status her, kunne også tenke meg at den stoppet litt kjappere når man slipper knappen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.