November.21 Startet 23.Mai.2022 Del på Facebook Startet 23.Mai.2022 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt vindusvisker blader til min Princess p42 2005 Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 23.Mai.2022 Del på Facebook Svart 23.Mai.2022 Til min Galeon 440 kjøpte jeg viskere på utstyrsbutikk for buss- og lastebiler. Ta mål av viskerne og søk litt. Langt rimeligere enn båtutstyrsbutikker som gjerne ikke har nødvendig lengder for store viskere. Mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 23.Mai.2022 Del på Facebook Svart 23.Mai.2022 Tor Arild skrev for 7 timer siden: Ta mål av viskerne og søk litt. Søke litt på nettet er nærmest håpløst da de fleste nettbutikker bare bruker iillustrasjonsbilde av en vindusvisker og ikke den riktige viskeren. Men ofte brukes det lastebil viskere på lengder i fra 8o cm. I denne tråden har jeg linket til bilde av den mest vanlige pusseren som blir brukt av lastebiltypen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.