frankive Startet 23.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2022 (redigert) I min Benetea Antares 7.80 har vi en oppvaskkum med vann/dusj i kabinen. Denne kan vi dra nesten ut på dekk da slangen er vel 2m. Finnes det en overgang som gjør at man kan koble på en ekstra 3m slange når man har behov? jeg kunne selvsagt bare ha kjøpt en ny, lang slange, men det vil jeg ikke ha plass til i skapet under vask til det daglige. Redigert 23.Mai.2022 av frankive (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2022 frankive skrev 49 minutter siden: Finnes det en overgang som gjør at man kan koble på en ekstra Svaret er ja, ta med slangen til en rørlegger så fikser han det. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Bellil Svart 23.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2022 Er det mulig å bruke en skjøt fra Biltema, Jula etc. Og bare skru neste slange innpå? Finner ikke akkurat varen jeg tenker på nå dessverre Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
frankive Svart 23.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2022 Ja, er det jeg lurer på jeg også Denne ser ut til å kanskje være skjøtestykke jeg ser etter.. Søkeside - Biltema.no Jeg vet Biltema også selger disse slangene så jeg får ta turen innom og håpe at de har slange og nippel i åpen pakning slik at jeg kan få testet det. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 23.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2022 (redigert) Det hadde vært en stor fordel om du hadde et bilde av slangen, og koblingen som er i enden(e). Da hadde du nok fått svaret her på forumet. Det er ingen som kan gjette seg til hvordan din slange ser ut. Redigert 23.Mai.2022 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 23.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2022 Hvis du har en tilsvarende slange trenger du antagelig bare en ansatsnippel mellom. Det er vel 1/2" BSP på de slangene kanskje. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
frankive Svart 23.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2022 Her er vel en standard dusjslange som er i båt/bobil så vidt meg bekjent med 1/2 og 3/8 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.