Rookie_332 Startet 23.Mai.2022 Del på Facebook Startet 23.Mai.2022 Hei skal montere VHF på vår Bavaria 360 2016 mod HT og lurer på hvordan dere monterte antennen på top at HT og hvor går dere ned med kabel ser ikke så mye luker å komme til for å trekke den ned fra too til fører konsollen 🤔 På min tidligere Bavaria 30 2008 mod hadde du deksler i side targaen og fikk enkelt trekt det frem til fører posisjon Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 24.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2022 Noen 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 24.Mai.2022 Del på Facebook Svart 24.Mai.2022 Kjenner ikke båten, men har du åpnet opp i hver ende for å se om det ligger rør og trekketråd ferdig? Når jeg la opp diverse kabling i min DC var det faktisk trekkerør med ferdige trekkesnorer på plass. Vil jo tro det er normalt å plassere antenne på HT og at fabrikanten har tenkt på at det skal kables. Ellers er det vel bare å begynne å "jukke" med trekkesnor for å se hvor man havner (: Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Rookie_332 Svart 24.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2022 Blouberg skrev 12 minutter siden: Kjenner ikke båten, men har du åpnet opp i hver ende for å se om det ligger rør og trekketråd ferdig? Når jeg la opp diverse kabling i min DC var det faktisk trekkerør med ferdige trekkesnorer på plass. Vil jo tro det er normalt å plassere antenne på HT og at fabrikanten har tenkt på at det skal kables. Ellers er det vel bare å begynne å "jukke" med trekkesnor for å se hvor man havner (: Skal ta en ekstra titt å følge evt lanterne og horn kabel fra targaen og se om de går inn i rør takk 😁👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.