Dilo Balisany Startet 23.Mai.2022 Del på Facebook Startet 23.Mai.2022 Noen som vet hvor jeg kan finne lokk til vanntank på Bavaria cruiser 32? Bildet av ødelagt lokk er lagt ved. takk på forhånd :) hilsen Delzar Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 23.Mai.2022 Del på Facebook Svart 23.Mai.2022 Jeg kjøpte tilsvarende fra Bavaria-seksjonen på nettbutikken svb24. Måtte kjøpe o-ring utenom men den kan du kanskje gjenbruke. Sitér dette innlegget Link to post
Dilo Balisany Svart 23.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2022 @Sebaldus tusen takk :) Vet du hvordan den åpnes?, den sitter helt fast. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.Mai.2022 Del på Facebook Svart 24.Mai.2022 Ikke med rørtang i alle fall for da skjer jo det som er på ditt bilde (been there). Nå som den likevel skal skiftes kan du vel kappe den med en fein sag eller lignende. Da jeg googlet litt rundt for å finne ny luke og o-ring så fant jeg bilde av en kar som hadde laget seg et verktøy med to pinner og en lang arm for å skaffe moment. Problemet er jo at o-ringen suger seg fast. Bestiller du fra SVB kan det jo være lurt å fylle på med litt ekstra reservedeler til Bavaria siden det blir litt i frakt. De har jo veldig mye rart til disse båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 24.Mai.2022 Del på Facebook Svart 24.Mai.2022 Jeg bruker og kan anbefale denne til åpning av inspeksjonslukene på Bavaria, både til diesel, vann og septiktank . Sitér dette innlegget Link to post
Dilo Balisany Svart 24.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2022 @Sebaldus ja nettopp, rørtang stor skadde som du ser på bildet @Geir Kallevik takk for anbefalingen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.