Nordkapp16.5 Startet 26.Mai.2022 Del på Facebook Startet 26.Mai.2022 Jeg har akkurat tegnet båtforsikring. Jeg ser i vilkårene at det er krav om at motoren er låst fast i båten. Jeg synes det er litt rart - den er boltet fast i akterspeilet og båten må startes med nøkkel - hvordan skal jeg egentlig låse den fast? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 26.Mai.2022 Del på Facebook Svart 26.Mai.2022 Når det snakkes om å låse fast motorer, så gjelder det mindre motorer som ikke boltes fast Sitér dette innlegget Link to post
Sovd Svart 26.Mai.2022 Del på Facebook Svart 26.Mai.2022 Det pleier å stå i vilkårene, storebrand og if som jeg sjekket står det "låst/ boltet fast". Tror også noen selskap krever spesialbolter, Sitér dette innlegget Link to post
Nordkapp16.5 Svart 26.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2022 Dette er If - det er krav om at motoren er låst fast i båten eller låst inn i bygning - uavhengig av størrelse... Mulig spesialbolter er det de mener, jeg får sende en forespørsel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.