tiestot Startet 27.Mai.2022 Del på Facebook Startet 27.Mai.2022 (redigert) Hei jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt en sånn nøkkel jeg skrur av oljefilter på min Yamaha f25 2021 mod. regner med at dette er en standar størrelse som passer til de fleste luftfiltre? og hva heter de så jeg kan google etter de. sikkert et steike dumt spørsmål men jeg finner ikke en sånn i norge. Redigert 27.Mai.2022 av tiestot (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.Mai.2022 Del på Facebook Svart 27.Mai.2022 oljefilter du mener? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
dieselfan Svart 27.Mai.2022 Del på Facebook Svart 27.Mai.2022 Ikke undervurder deg selv, du er en av de få som har klart å starte en tråd denne måneden, som har klart å få med både motor merke og modell.. 👍 Alltid kjekt å få med motorkode også, så lurt å lagre en notis på mobilen med nøkkeldata. Yamaha F25 er som de fleste påhengere ikke utstyrt med luftfilter, kun en kombinert lydfelle/flammedemper. Lufta ute på sjøen er så ren at det ansees ikke som nødvendig. Kan du vise oss et bilde av det du skal ha skrudd av? Så får du hjelp asap 👍🙂 Sitér dette innlegget Link to post
tiestot Svart 27.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2022 Hehe jeg var litt for rask mente jo selfølgelig oljefilter :) trenger bare den nøkkelen for og få det av på en vettig måte har jo sett sånne før men husker ikke hva de kalles for. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.Mai.2022 Del på Facebook Svart 27.Mai.2022 Oljefilter tang, oljefilter arvtager, oljefilter nøkkel... Her en variant fra Biltema til 80nok, finnes i mange varianter👍 Sitér dette innlegget Link to post
tiestot Svart 27.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2022 aha den typen har jeg ikke sett før , jeg tenkte på en sånn man tar på ei skralla, stop helsikkas kopp som passer perfekt tiul de oljefilteran, vet du av noen sånne ? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 27.Mai.2022 Del på Facebook Svart 27.Mai.2022 (redigert) tiestot skrev 28 minutter siden: aha den typen har jeg ikke sett før , jeg tenkte på en sånn man tar på ei skralla, stop helsikkas kopp som passer perfekt tiul de oljefilteran, vet du av noen sånne ? Om det er en slik du mener, så har Biltema forskjellige størrelser. Du får måle filteret, og dra til BT og se om noen passer. Ellers kan du google "oljefilterverktøy", og du får opp en haug med slike fra forskjellige leverandører og med forskjellige dimensjoner. Jeg bruker en slik som @dieselfanviser til. Fungerer helt utmerket. Redigert 27.Mai.2022 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tiestot Svart 27.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2022 Tusen hjertelig takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.