Sinten Startet 23.November.2005 Del på Facebook Startet 23.November.2005 Hei Eg har tenkt å montere styrekonsoll på mi 10" jolle. Kjem dette til å koste mykje? Og kvar kan eg få tak i delar til dette? Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Sigurd Svart 23.November.2005 Del på Facebook Svart 23.November.2005 Det meste av det du trenger finner du hos http://www.maritim.no De har ikke rare utvalget i konsoler men resten finner du enkelt ved å søke der. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 låner tråden litt; hvem har noe særlig utvalg i JOCKEYKONSOLLER ? Skal muligens snekre noe sammen,men trenger litt inspirasjon til fasong. Skal monterers i en bitteliten gummijolle,passene for en treåring ( jada, pappa skal være med ) Noen tips ? Idèer ? Linker ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Taucher Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 kabler og styr og stell får du hos nærmenste seriøse båt\motorforhandler...konsollen kan du lage selv... Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 det var liksom det jeg hadde tenkt da, bare jeg fant ut åssen jeg ville at det skulle se ut... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Mulligan Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Litt ideer her. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 meget bra Mulligan. Det er noe sånt jeg er påjakt etter. En av denne typen, i en knøtta lita jolle blir rett og slett kult. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.