Jump to content

Hva kan/bør jeg gjøre i.f.m reg.nr på båten min?

tom Cognac

Recommended Posts

I forbindelse med total omlakkering av båten min var jeg nødt til å rive av reg.nummeret på båten min (BBP536) som jeg hadde fått fra RS småbåtregisteret. Jeg kan selvfølgelig ringe registeret og bestille et nytt selvklebende nummer, MEN - jeg kunne godt tenke meg forkrommet/rustfrie bokstaver og tall (ser at Maritim selger slike, https://www.maritim.no/bokstav-o-og-tall-0-rustfritt ) montert på en blanklakkert teakplate. Jeg synes det blir penere og mer maritimt. Har jeg lov til å gjøre dette? Noen som vet?

jeg tørker ut på land....!

NilsPils skrev 6 minutter siden:

Det har du absolutt lov til. Jeg ville satt tallene og bokstaven på en teakplate. Da slipper du med to festepunkter i båten. Platen kan du lett ta av når du skal vedlikeholde skroget.

Det er akkurat det jeg har tenkt - og takk for tipset vedr. seinere vedlikehold (det hadde jeg ikke tenkt på:smiley:)

jeg tørker ut på land....!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...