tom Cognac Startet 28.Mai.2022 Del på Facebook Startet 28.Mai.2022 I forbindelse med total omlakkering av båten min var jeg nødt til å rive av reg.nummeret på båten min (BBP536) som jeg hadde fått fra RS småbåtregisteret. Jeg kan selvfølgelig ringe registeret og bestille et nytt selvklebende nummer, MEN - jeg kunne godt tenke meg forkrommet/rustfrie bokstaver og tall (ser at Maritim selger slike, https://www.maritim.no/bokstav-o-og-tall-0-rustfritt ) montert på en blanklakkert teakplate. Jeg synes det blir penere og mer maritimt. Har jeg lov til å gjøre dette? Noen som vet? Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Hedwig Svart 28.Mai.2022 Del på Facebook Svart 28.Mai.2022 Registrering i småbåtregisteret er (dessverre) frivillig. Så du har nok lov. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 28.Mai.2022 Del på Facebook Svart 28.Mai.2022 Det har du absolutt lov til. Jeg ville satt tallene og bokstaven på en teakplate. Da slipper du med to festepunkter i båten. Platen kan du lett ta av når du skal vedlikeholde skroget. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
tom Cognac Svart 28.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2022 NilsPils skrev 6 minutter siden: Det har du absolutt lov til. Jeg ville satt tallene og bokstaven på en teakplate. Da slipper du med to festepunkter i båten. Platen kan du lett ta av når du skal vedlikeholde skroget. Det er akkurat det jeg har tenkt - og takk for tipset vedr. seinere vedlikehold (det hadde jeg ikke tenkt på) Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.