Letom Startet 28.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2022 (redigert) Hei har fått meg en Buster X og ser at her er det såpass mye sidevind og tung fører at jeg kunne tenkt meg trimplan. noen som har montert dette på en X og evt kan bidra med anbefalt størrelse/ type? Redigert 28.Mai.2022 av Letom (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 29.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2022 Dette https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=71471490 Sitér dette innlegget Link to post
Letom Svart 29.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2022 (redigert) Joda, flott det der men klarer vel å justere sjøl manuelt .. var forholdsvis billig til å være automatisk da.. og så var de noe for store for min båt på 17,5 fot.. Redigert 29.Mai.2022 av Letom (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 29.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2022 Kan anbefale Lectrotab el. trim flaps. Rimelige i pris , i forhold til andre. Leveres både i rustfritt og aluminium. Vedlikeholdsfrie. Ingen olje eller innvendige deler. Har disse i sjette året på min båt. Helt problemfrie. Mange kjente forhandlere/kjeder har disse i sitt sortiment. Leveres jo også komplett i alle størrelser, og er lette å montere. Sitér dette innlegget Link to post
Letom Svart 12.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2022 Da er Mente panel og Lectrotabs bestilt så får en se hvordan d blir.. 🤔 Sitér dette innlegget Link to post
Marius Løken Svart 30.April.2023 Link til dette innlegget Svart 30.April.2023 Letom skrev On 12.6.2022 at 20.07: Da er Mente panel og Lectrotabs bestilt så får en se hvordan d blir.. 🤔 Hei.. ble du fornøyd med Lectrotabs? Har selv en buster x 2019 som jeg vurderer interceptor eller trimplan. Har du brakett på akterspeilet slik at du slipper å ta hull i skroget? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.