Jump to content

Refleks - hvor kjøpe


Suzuki

Recommended Posts

etter at Maritim innførte det tullete opplegget med at " denna varen finnes kun på QXL " vurderer jeg seriøst å si opp mitt kundeforhold.

 

Møkkaordning.

Swang sjekkes ut. Har forresten absolutt aldri kjøpt noe der, som ikke er billigere andre steder. Som regel handles det fordi de har varen på lager. Verdt litt det også...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Sjekket ut Swang for litt siden vedrørende noen varer jeg trengte. Etter sammenligning med deriblant Maritim falt det ikke så galt ut, faktisk litt rimeligere på enkelte (få) varer. Pratet med en kar i Oslo for litt siden, som kunne fortelle at prispolitikken der var blitt litt bedre med årene, uten at jeg vet så mye om det.

 

Enig med du i det at når man har varer på lager, så betyr det endel, selv om prisen av og til er høyere.

Link to post
Share on other sites

etter at Maritim innførte det tullete opplegget med at " denna varen finnes kun på QXL " vurderer jeg seriøst å si opp mitt kundeforhold.

Ser ikke ut til at det er noe problem å kjøpe Refleks ovner direkte fra maritim ihvertfall :crazy: Dersom du ikke kjenner noen, er somregel Maritim rimelige på mye, ser at du er fra Grimstad, da er vel Maritim naturlig, 20 minutt til Stoa!

Link to post
Share on other sites

sitter å sikler over en REFLEKS MW 66. Synes Shelby Teknikk tar litt for godt betalt for denne, og lurer på tips om hvor denne kan kjøpes til en litt mer human pris ? Seriøs nettsjappe, eller for den sakens skyld en fysisk butikk går også bra..

 

 

 

Tips ? Råd & dåd ?

 

 

 

Suzuki

Hei!

 

Båtbua i Fredrikstad selger en type ovner som er mye lik Refleks såvidt meg bekjent. Tror de er en del rimligere. Ta en telefon dit Se her

De har ikke hjemside som fungerer ser det ut til.

Link to post
Share on other sites

sitter å sikler over en REFLEKS MW 66. Synes Shelby Teknikk tar litt for godt betalt for denne, og lurer på tips om hvor denne kan kjøpes til en litt mer human pris ? Seriøs nettsjappe, eller for den sakens skyld en fysisk butikk går også bra..

 

Jeg synes shelby teknikk har ok priser, men jeg har kun handlet røykrør der. Ser at de ligger ikke så langt unna Refleks i danmark sine priser. Prisliste produsent

 

Hva koster MW66 hos shelby?

Link to post
Share on other sites

Har fått en pris på 11 000,- Det inkluderte søkke & snøre...

Jeg trodde det ble billig med en brukt hovdeovn til 700,-

Etter å ha handlet dagtank, røykrør, gjennomgang i skrog, topp på røykpipa, ytterrør, div kobberledninger, overganger, kobberplater til varmeskold hos blikkinslager etc...ble det opp i mot 10000 i tillegg til ovnen.

 

I tillegg måtte jeg ha ny brenner til ovnen, fikk laget den hos "Brødrene Hovnde" for rundt et par tusenlapper.

 

for ikke å snakke om alle de rustfrie skruene....

 

Det blir en del "ting" i tillegg til ovnen :headbang:

Redigert av traust (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jorhei jobber på CCVest (der hvor Swang ligger), derfor hender det vi handler litt der. Det er ofte slik at Swang er rimligere på en del produkter, mens andre produkter har de en god del høyere pris på... Jeg vet at for eksempel Ravilakk er de billigere enn andre på. Husker ikke eksakt prisen, men billigere var de!

 

M/B Gamla

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...