Jump to content

QuickFix drensplugg gummibåt

BennyHill

Recommended Posts

Popeye70 skrev 23 minutter siden:

Oops! Riktig svar på feil spørsmål…

Dette tipset funker hvis selve korken er borte, men det var jo ikke tilfellet denne gangen…

På vår Maritim-jolle kunne jeg bruke korken fra en boks med CRC 5-56. Den passer perfekt.

A0B877BA-A475-4684-8A92-F1A3C229506F.jpeg.a85341e52669e641d3849db4eb6455fa.jpegLurt tips! Takk , skal se hva jeg har i god- skuffen

Det er en litt annen konstruksjon på Zodiacen vår, er en hendel innvendig for å åpne/lukke dreneringen. Men her er det også en slik gummilapp som virker som en enveisventil og som skal tette når ventilen er stengt. Denne morknet og begynte å lekke. Jeg klippet/skar til en ny av en sykkelslange. Dette har funket i flere år nå. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Brigg skrev On 4.6.2022 at 12.58:

Det er en litt annen konstruksjon på Zodiacen vår, er en hendel innvendig for å åpne/lukke dreneringen. Men her er det også en slik gummilapp som virker som en enveisventil og som skal tette når ventilen er stengt. Denne morknet og begynte å lekke. Jeg klippet/skar til en ny av en sykkelslange. Dette har funket i flere år nå. 

Ja jeg tror jeg skal prøve å bytte den gummien. Tusen takk for tips !

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...