Trolling_mysen Startet 3.Juni.2022 Del på Facebook Startet 3.Juni.2022 Hei, og en god dag til deg. Har kjøpt en Mercury 40hk 2T 3 sylindre 1998 modell. Får ikke rukket denne hverken opp eller ned, trodde det var powertrim som gjorde at den satt fast men har tatt av denne og sitter for det. Eneste jeg kan tenke som gjør det er at den sitter grunnet noe ved det øverste røret med muttere i hver ende? Er det til å kunne få ut hvis man tar og legger noe på enden av røret og slår på det. Mvh Ole Johnny Karlstad Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Juni.2022 Del på Facebook Svart 3.Juni.2022 Det sitter vel en tiltlås montert på tiltrøret, denne må flyttes over i tiltposisjon. Mulig staget har hoppet av? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Trolling_mysen Svart 3.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2022 Hei, og takk for svar. Ja, er en som sitter på venstre side (set fra båten) Den ser jeg bevege seg hvis jeg tar den inn/ut. Da sjekker jeg rundt denne og staget. Takk takk Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Juni.2022 Del på Facebook Svart 3.Juni.2022 Det går et tynt stag fra denne ned til en låsehake nede på stammen. Kan evt løses ut med et skrujern der nede. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Trolling_mysen Svart 3.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2022 Hmm, okay Takker og bukker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.