Mjøsfarer Startet 6.Juni.2022 Del på Facebook Startet 6.Juni.2022 (redigert) Satt utpå nå og merker at pumpa ikke suger. Har testet med slange fra bøtte og da suger den, så problemet er sannsynligvis slangen fra sjøen. Det er ingen stoppekran så det spørs om skroggjennomføring er tett. Funker det å blåse opp den med trykkluft, eller må det løses på annet vis? Redigert 6.Juni.2022 av Mjøsfarer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 6.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2022 Ser at innlegget har 0 visninger og 0 svar. 0 svar kan jo stemme, men det første synes jeg er rart. Er det en bug i systemet her? Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 6.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2022 Vel, det var faktisk en stoppekran. Jeg ble informert om at den var til AC, men den gang ei. Problem løst. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 8.Juni.2022 Del på Facebook Svart 8.Juni.2022 Godt at du fant ut av det selv uten respons fra forumet!😊😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.