Jump to content

Sundfrosset VVB, kjøpe komplett ny tank eller reparere?

Solhaugen

Recommended Posts

Hei min 20 liters isotemp tank er frosset i stykker, det vil si vannet renner rett ut, er det en type mekanisme her som skal gå i stykker før selve tanken sprekker?, ser ny tank koster tett over 7000.-

tanken ligger også ganske trangt til så får ikke inspisert så veldig mye uten å ta den ut, er en plastdeksel rundt selve varmeelement som har sprukket å selve elementet er ligger bare løst, 

Må jeg kjøpe ny tank eller er det mulig å redde den jeg har ved å kjøpe noen ny deler?

Det er endelokket som har kommet ut, falsen som lokket tetter mot gir etter ved frostsprenging, har du flaks og er litt handy kan det være du kan klare å banke den tilbake med kulehammer og et godt mothold,jeg rettet en på den måten.

Og om det ikke går er jeg temmelig sikker på at jeg skal klare å gi deg en god pris på ny. 7000 for en 20 liter hørtes nemlig mye ut. 

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Solbris II skrev for 2 timer siden:

Og om det ikke går er jeg temmelig sikker på at jeg skal klare å gi deg en god pris på ny. 7000 for en 20 liter hørtes nemlig mye ut. 

Da tar jeg kontakt om jeg må skifte???

Enig i at reparasjon er bedre enn å bare kjøpe ny!

Jeg konkurrerer uansett greit på pris når det gjelder beredere. 
Det finnes mange varianter som påvirker pris og om man skal ha med eller uten blandeventil. 

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...