sørlandschips Startet 7.Juni.2022 Del på Facebook Startet 7.Juni.2022 (redigert) Heisan noen som kan hjelpe meg her ? Ny båt og diselvarmer er helt nytt for meg. Sikkert noe gamle greier dette her men den spyr ut varm luft. Men det varer bare 3-4 minutter så slår den seg av og ikke på igjen Slår jeg av bryteren venter mitt så kan den skrus på igjen Er kun en bryter hvor jeg kan. Velge luft eller varme En grønn lampe tennes og slukker når varmeren slutter. Den går også opp endel på turtallet før den skrur seg av. Hvordan får jeg den til og svive hele natta ? Evnt finnes det noen justeringer mulighet ? Redigert 7.Juni.2022 av sørlandschips (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sørlandschips Svart 7.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2022 Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 7.Juni.2022 Del på Facebook Svart 7.Juni.2022 1. Emnetitler: Vi har stor aktivitet og alle båtrelaterte innlegg i ett forum, "Båtforumet". Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at tittelen beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Da slipper leserne å åpne emner som de ikke har kunnskaper om eller interesse av. Øker også sjansen for gode svar. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Eksempel: "Yamaha 5hk 2-takter vil ikke starte" , ikke bare "Yamaha 5hk" eller "Motoren vil ikke starte". Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Følgende 3 ord er ikke tillatt i titler: hjelp, problem(er), spørsmål. Grunnen er at bruk av disse intetsigende ordene nesten alltid fører til en mangelfull tittel. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Grønnskollingen Svart 7.Juni.2022 Del på Facebook Svart 7.Juni.2022 Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 8.Juni.2022 Del på Facebook Svart 8.Juni.2022 Her er manualen til Webastoen. Du har flammevakt, Overopphetingsvern samt termostat. Alle disse kan slå ut og stoppe varmeren. Ta dem etter tur som beskrevet i delen om troubleshooting. Ved elendig batteri kan du også oppleve driftsstans, men det er mindre trolig da den trenger mer for å starte enn for drift. Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.