dieselfan Svart 13.September.2022 Link til dette innlegget Svart 13.September.2022 (redigert) Fikk den nummerserien av forhandler i 2005 men har ikke klart å lagre det på en vettug måte. Dessverre. Har du en på handa du er i tvil om? Redigert 13.September.2022 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Anders And Svart 13.September.2022 Link til dette innlegget Svart 13.September.2022 dieselfan skrev 2 minutter siden: Har du en på handa du er i tvil om? Jeg var ikke i tvil før jeg leste denne tråden :) Har nylig kjøpt en eldre Vmax jr, Det betyr ikke så mye, men greit å vite hva man har, spesielt ved eventuelt et videresalg en gang. Sitér dette innlegget GH 11 delux, FUN 3, Scand 26, Flem 340 Link to post
Skrotnisse Svart 15.September.2022 Link til dette innlegget Svart 15.September.2022 Interessant diskusjon, dette her Nå har jeg vært i skrothaugen og funnet frem en haug med reed, bare to står det 63W på, men mine gamle øyne ser ingen forskjell på disse opp mot 63V Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 15.September.2022 Link til dette innlegget Svart 15.September.2022 Har alle stopperne stilt på 6mm åpning? (jeg bruker 6mm stangståll liggende eller i værste fall et 6mm bor å tolke med) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 16.September.2022 Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Jada. Selv bruker jeg et skrujern med diameter 6 mm slik at alle stopperne blir likt skjøvet ut. Men på alle reeds jeg har er jobben allerede gjort. Husker når man kjøpte ny slik motor så fikk man alltid spørsmålet om man ønsket at motor skulle bli 15 hk istedenfor 10. Tror ikke det var mange som ikke ville ha mest mulig hk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.