turbodillum Startet 15.Juni.2022 Del på Facebook Startet 15.Juni.2022 Hei. Jeg har en max power 80 baugtruster. Sist jeg brukte den gikk alarm for iveroppheting og den slo seg av. Nå vil den ikke starte. Det går alarm om at motor er for varm. Noen som har opplevd dette og vet hva som er feil. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 15.Juni.2022 Del på Facebook Svart 15.Juni.2022 Sannsynligvis en sensor på motoren som ikke lukker kontakten sin. Da vil den tro at den er for varm. Sitér dette innlegget Link to post
turbodillum Svart 15.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2022 Hei, ja det ligger en termisk motstand på motoren. Den er tilkoblet på kontrollboksen merket «heat». Spørsmålet blir da om man kan kortslutte denne, som en nødløsning? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 15.Juni.2022 Del på Facebook Svart 15.Juni.2022 Det kan du. Som en nødløsning. Den er jo der for en grunn 🙃 Sitér dette innlegget Link to post
turbodillum Svart 15.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2022 Supert, da prøver jeg det. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.