Nilfisk Startet 19.Juni.2022 Del på Facebook Startet 19.Juni.2022 Hei, har handlet en slik båt nettopp, med Volvo Penta D3 A-B 160HK. Noen med erfaringer av båt/motor?? 😀 Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 19.Juni.2022 Del på Facebook Svart 19.Juni.2022 Jeg hadde en fra 2000 og med Yanmar 120hk. Suveren båt med gode løsninger. Halvplaner så tåler godt sjø. Jeg fikk 7fot syken, men om jeg skal ned igjen vil jeg nok kjøpe den igjen. Sitér dette innlegget Link to post
PolarOslo Svart 19.Juni.2022 Del på Facebook Svart 19.Juni.2022 Tror eg vet kva båt du kjøpte (Arendal), ganske like specs som en eg kjøpte rett før påske (06 mod, samme motor). Enn så lenge veldig gode erfaringer, deilig å ha krefter nok uten å anstrenge. Over 22 knop er det ikkje gøy å ligge over lenger tid, da ligger den og surfer på egen kjøl og man må ratte. Veldig stabil gange mellom 14 og 22 knop. Gikk Halden Oslo i dag i tidvis stor sjø uten problem, bare snakk om å finne riktig hastighet og trim. Skvetter en del i side/hekksjø. Vet at man skal passe på å ikkje overfylle denne motoren med olje, fikk tatt en video ved overtagelse der mekaniker gikk gjennom motor. Kan sende den. Sitér dette innlegget Link to post
Nilfisk Svart 19.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2022 Hei PolarOslo, kjekt å høre. Hadde vært gøy med den vidoen så takk på forhånd🤠👍 Sitér dette innlegget Link to post
Nilfisk Svart 22.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2022 Takk for videosnutt. Vi kan nok utveksle div erfaringer etter hvert tenker jeg. Bare post diverse bilder etc🤠🛥 Sitér dette innlegget Link to post
PolarOslo Svart 23.Juni.2022 Del på Facebook Svart 23.Juni.2022 Gjerne! Stort sett veldig gode løsninger i båten, er meget imponert enn så lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.