Jump to content

Hvilke motorbrakett for jollemotor bak på Summer Family 27 skal jeg velge?


Diddn

Recommended Posts

Hei.

Som tittelen sier så lurer jeg litt på hvilke motorbrakett for oppbevaring av jollemotoren jeg skal gå for. Hva har dere andre med samme type båt? 

Har tenkt litt på den braketten som man kan justere høyden på, slik at jeg ikke må løfte motor så høyt hver gang den skal av og på. seasea.jpg.3d4fbcb41735bbdc1b101cc693ea868b.jpg

Eller om jeg skal gå for et sånt: 

(Har hatt dette festet på tidligere båter) 

1021312_xl.jpg.01dc31427ba83c6a39bf69900915e8b6.jpg

Link to post
Share on other sites

Hva slags brakett du bør velge kommer an på hvor tung motor du har og hvor sterk du er i de aktuelle løftestillingene.

 

Jeg merker jo selv at en motor som er veldig lett å løfte på flatmark er veldig tung å løfte når jeg ligger på magen med strake armer for å rekke den der ute på braketten samtidig som den må i en bestemt posisjon og plasseringen av håndtak ikke passer så bra.

 

Et bilde av bakenden av båten din (eller makan fra finn) kunne nok ført til gode tips til løsninger fra folk som ikke kjenner til båttypen din, men som er praktisk anlagte og har sett løsninger på makan eller lignende båter.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...