olaysis Startet 22.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2022 Hei. Kjøpte båt forrige sesong og noterte meg litt vann i motorrom som jeg fjernet med jevne mellomrom, feilsøkt litt i vinter. Med noe vann i belg så antok jeg at det kom fra en liten lekkasje der. Sjøsatte i dag, og på en relativt kort tur kom det inn en dl ca, tittet rundt og så at det kom noen dråper fra styrepinnen, slik det ser ut for meg ihvertfall. Noen med tips/råd? Snakker vi bytte pakninger eller større jobb? På forhånd takk for hjelpen. Morten Link to post
Cato Svart 22.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2022 Ville begynt med å presse vannfast fett i smørenippelen, mulig det løser problemet. Sitter vel på motsatt side av der du har tatt bilde Link to post
olaysis Svart 22.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2022 Takk! Da prøver jeg det først :) Mvh Morten Link to post
Kronidiot Svart 1.August.2024 Link til dette innlegget Svart 1.August.2024 olaysis skrev On 22.6.2022 at 21.09: Takk! Da prøver jeg det først :) Mvh Morten Hvordan gikk det?? Link to post
Sturee Svart 1.August.2024 Link til dette innlegget Svart 1.August.2024 Vannfast fett som nevnt, bør smøres ofte så det ikke tørker ut. Har dette blitt oversett har du en større jobb foran deg med å løsne styrearm og presse ned hjelmen for rengjøring av smørekanaler og bytte av foringer så nå at det var et gammelt innlegg, men kanskje til hjelp likevel ? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn