Jump to content

baatplassens julebord, Kristansand. 10.12.05


Wicma

Recommended Posts

Bor nok alt for langt unna for å delta på dette julebordet men hadde muligheten hvert der skulle jeg nok kunne tenkt meg til å reise rundt på alle baatplassens julebord. Bare tenk hvor fint å fått sett og hilst på alle sammen. Diskutert trebåt med bastard, perlen. dospen etc til øynene ble våte og med de siste dagers diskusjoner på baatplassen kunne man ha håpet at ingen diskusjon førte til blåe øyne :lol::lol::santcheers: . Ja ja skal på jule bord ikveld med jobben blir nok trivelig det og.

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Blir du med Lasse dersom jeg ordner transport ? (båttur)

 

Jeg vet du bare spiser hjemme men det kunne vært artig med et resturant måltid en gang :sailing:

Før Havgap lue må inntas :lol::lol::lol:

 

Jeg regner med at svar info viderefølges fra (-- reference to evil site removed --) der den var startet :lol:

http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/index.php?showtopic=2227&hl=

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Hadde en koselig aften på Paddy`s med noen av medlemmene her på baatplassen :cheers:

 

7 stk dukket opp ikke dårlig det at de tar seg tid i denne hektiske tiden :crazy:

 

Dette må vi få til til neste år også og da må det være flere som dukker opp for en :drink: før julen ringes inn :santcheers:

 

Må bare si takk for en hyggelig aften til de som møtte opp

 

mvh

 

Robert og Berit :seeya:

 

:santa::santa:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Har vært uten nett i helge, men er på nå.

Det var en fin kveld, dette må repeteres, kansje en gang før sommeren?

Hei Classic F. håper de :headbang::headbang: har reist,og det ikke ble noe :puke: i går.

Foresten fikk du meislet trappa ferdig i går? :lol::lol::lol:

 

 

Det er vel like greit at alle hadde glemt kamera hjemme :lol::lol:

:santcheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...