Kjellg Startet 25.Juni.2022 Del på Facebook Startet 25.Juni.2022 (redigert) Fikk en Gpsmap 4012 med ødelagt powerplug. Jeg vet ikke om den fungerer men fikk lyst til å prøve. Selve pluggen i plotteren er ødelagt og jeg har heller ikke kabelen. Hva tenker dere, kassere eller prøve å åpne den og enten skifte pluggen (om jeg får tak i den), eller bare koble 12V direkte? Redigert 25.Juni.2022 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Juni.2022 Del på Facebook Svart 25.Juni.2022 Jeg hadde skrudd den opp og koblet direkte. Mener det er fire oppgraderinger av plotteren. Versjon 1 er nokså hjernedød. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 25.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2022 Hulda skrev 15 minutter siden:Mener det er fire oppgraderinger av plotteren. Versjon 1 er nokså hjernedød. Akkurat. Prøvde å se på plotteren men må vel kanskje åpne den eller se i software hvilken versjon det er. Googlet plotteren her på BP og fant noe du hadde skrevet om det, ja 🤭🙈. Skal prøve å åpne den og koble direkte. Takk skal du ha, @Hulda! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.