Finn Magendans Startet 26.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2022 God ettermiddag Jeg ser etter en Aro 28 i Nederland. Spør om motoren og kraften til å seile trygt på Vadehavet. Har du råd og erfaring for kraften til motoren. Hvilke andre svakheter i denne modellen bør jeg være oppmerksom på når jeg kjøper? Ditt nordiske mannskap vil ha mer erfaring enn jeg nederlandsk. Tusen takk Link to post
Grønnskollingen Svart 26.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2022 Holy Google translate! *Alo 28, tipper jeg? Vet ikke hvilken motor de kom med orginalt, men de jeg har sett har hatt en blanding av ulike motorer fra Vetus og Yanmar. Link to post
Amfea Svart 26.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2022 Vi hadde en Årø 28 1982mod. Denne hadde en Perkins 49hk. Da klarte vi rundt 6-7knop. Trygg og solid båt. Ruller fælt i sidesjø som alle snekker. God plass ombord. De kom ofte som halvfabrikat, så innredning varierer litt. Absolutt en båt vi trivdes i den tiden vi hadde den. Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn