stein erik olsen Posted June 30, 2022 Share Posted June 30, 2022 Heia. Har kjøpt denne båten. Er ikke sikker på hva dette er. Noen sier Myra og noen sier Selfa 22 fot? Quote Link to post
Popeye70 Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 Alle bildene av Selfa 22 som jeg har sett har «planker» på skrogsidene. Jeg klarer ikke se noen slike på ditt bilde. Du har ikke noen flere bilder med bedre oppløsning av både utside og innside? Quote SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
stein erik olsen Posted July 2, 2022 Author Share Posted July 2, 2022 Popeye70 skrev for 23 timer siden: Alle bildene av Selfa 22 som jeg har sett har «planker» på skrogsidene. Jeg klarer ikke se noen slike på ditt bilde. Du har ikke noen flere bilder med bedre oppløsning av både utside og innside? Har ikke flere bilder i farta. Da kan jo båten kanskje ikke være Selfa. Båten har selvlensendedekk iallefall. bakvegg med dør Quote Link to post
enslagsgjest Posted July 2, 2022 Share Posted July 2, 2022 Tror nok dette er noe selvbygd. Myra er det ikke. Quote Jeg er en slags gjest Link to post
stein erik olsen Posted July 2, 2022 Author Share Posted July 2, 2022 Popeye70 skrev On 1.7.2022 at 10.16: Alle bildene av Selfa 22 som jeg har sett har «planker» på skrogsidene. Jeg klarer ikke se noen slike på ditt bilde. Du har ikke noen flere bilder med bedre oppløsning av både utside og innside? Har ikke flere bilder i farta. Da kan jo båten kanskje ikke være Selfa. Båten har selvlensendedekk iallefall. bakvegg med dør Quote Link to post
Recommended Posts