stein erik olsen Startet 30.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2022 Heia. Har kjøpt denne båten. Er ikke sikker på hva dette er. Noen sier Myra og noen sier Selfa 22 fot? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 1.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 Alle bildene av Selfa 22 som jeg har sett har «planker» på skrogsidene. Jeg klarer ikke se noen slike på ditt bilde. Du har ikke noen flere bilder med bedre oppløsning av både utside og innside? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
stein erik olsen Svart 2.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2022 Popeye70 skrev for 23 timer siden: Alle bildene av Selfa 22 som jeg har sett har «planker» på skrogsidene. Jeg klarer ikke se noen slike på ditt bilde. Du har ikke noen flere bilder med bedre oppløsning av både utside og innside? Har ikke flere bilder i farta. Da kan jo båten kanskje ikke være Selfa. Båten har selvlensendedekk iallefall. bakvegg med dør Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 2.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2022 Tror nok dette er noe selvbygd. Myra er det ikke. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
stein erik olsen Svart 2.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2022 Popeye70 skrev On 1.7.2022 at 10.16: Alle bildene av Selfa 22 som jeg har sett har «planker» på skrogsidene. Jeg klarer ikke se noen slike på ditt bilde. Du har ikke noen flere bilder med bedre oppløsning av både utside og innside? Har ikke flere bilder i farta. Da kan jo båten kanskje ikke være Selfa. Båten har selvlensendedekk iallefall. bakvegg med dør Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 4.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2022 Røstadbåt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.