Prebbbb Startet 1.Juli.2022 Del på Facebook Startet 1.Juli.2022 Hei, ser at det pipler litt olje ut av det ene «drenerings» hullet på undervannshuset.. er det noen som har noe idè om hva som forårsaker det? etter hva jeg har forstått så er vel det hullet der for å drenere ut kjølevannet når motoren blir tiltet opp? motoren er som sagt en Yamaha 30hk 3-sylindret autolube fra 1995. Sitér dette innlegget Link to post
Ålesunder Svart 1.Juli.2022 Del på Facebook Svart 1.Juli.2022 Hei Sjekka om det er vann i giroljen? Hvis ikke så kan det være det renner olje nedover fra motoren og pipler ut der Sitér dette innlegget Link to post
Bulk Svart 2.Juli.2022 Del på Facebook Svart 2.Juli.2022 Hei. Vet ikke om oljen kan komme ut i hullet der du peker, men kan bekrefte at vår autolube begynte å lekke ut at nivåføler korken(tror jeg det er). Da lekker oljen ned langs stammen. Blir et gris om vi tillter motoren med høyt nivå i tanken. Sitér dette innlegget Link to post
Prebbbb Svart 3.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2022 (redigert) Hei, ja det virker som om det kan være tilfellet her også… jeg får vel koble ut autolube og tømme tanken 👍🏽 Redigert 3.Juli.2022 av Prebbbb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.