Uttern75 Startet 3.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2022 Jeg har en båt som er malt med jotun shipolin som jeg ønsker å lakke/male opp på nytt med en bedre lakk. Kan jeg bruke en malingsfjerner til å fjerne shipolin'n? Noen som har noen erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2022 Malingsfjerner burde reagere greit med Shipolin. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 4.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2022 Hvilken maling mener du er bedre enn Shipolin? Personlig har jeg brukt Gjøco Dekksmaling på bunnlemmene i snekka da de tåler litt mer slitasje, men har brukt Shipolin på skroget. Interresant å høre om bedre alternativer hvis de finnes. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Napoli Svart 8.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2024 Jeg løfter denne. Har en Ibiza 19 Sport som er malt med Shipolin. Ønsker å fjerne Shipolin malingen, og legge over Double Coat istedenfor. Hva anbefaler plassens medlemmer at jeg gjør for å fjerne shipolinen? Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
BØstrøm Svart 8.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2024 Shipolin er en standard alkydoljemaling med høy glans. akustisk soda gjør susen. Eller malingsfjerner fra STS( husker ikke om det er nr 2 eller 7). Den er tixotrop. Påfør, pakk med tynn plast, spyl av etter ett døgn. Innpakninga er for å hindre uttørking.Mulig prosessen må gjentas, avhengig av malingstykkelsen. Beskytt hud og øyne. Etterpå nøytraliserende med eddikvann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.