Abstinens Startet 5.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2022 Hei! Er det noen som vet hvilke DuoProp propeller som passer til en Fairline 29 Mirage? Båten har Volvo Penta KAD 42, DP 290 drev med utveksling 1,78. På forhånd takk for hjelpen! Link to post
Oggiwara'en Svart 5.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2022 Er det denne typen 29 foter? I så fall tror jeg at b/c6 propeller skulle passe. Det gjør det på min som er litt lettere. Burde kanskje høre med en VP forhandler som Bjordal & Madsen før du gjør noe? https://www.boat24.com/no/motorbater/fairline/fairline-mirage-29/detail/467380/ Link to post
Abstinens Svart 5.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2022 Hei! Det er en slik båt jeg har. Jeg har også undersøkt saken, og jeg tror du har rett. Takk for hjelpen! Link to post
dieselfan Svart 6.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2022 (redigert) Har du fart ved et bestemt turtall og id på propellen som gir den farten? (da er det lettere å sjekke om tabell stemmer med brukererfaring, og det tar hensyn til vekt og endringer ved båten (om du kjenner vekt på din båt så er det også nyttig, noen har jo en jolle på plattingen, og 150m blytau foran og bak... det gjør utslag.. ) Redigert 6.Juli.2022 av dieselfan (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn