webbo Startet 8.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2022 blir bogen gjestehavn opptatt? broren min kommer til Torp flyplass på besøk og en båttur og jeg tenkte at dette var det nærmeste han kunne møte, det er i august på en fredag, da planlegger vi verdens ende og østre bolærne å besøke, noe annet godt steder i området som kan være bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Renzir Svart 9.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2022 Nja, er vel ikke letteste stedet hvis ikke han blir hentet med bil? Sandefjord er jo enkelt å plukke han opp men blir jo ett stykke men ikke så langt til verdens ende Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 9.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2022 Du bør få rettet opp tittelen din, da Bogen er et sted i Nord-Norge og mange kanskje bare blar forbi… Men Borgen/Oscarsborg har flere webkameraer på nettsidene, så det er lett å sjekke ståa. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
GSEuser Svart 9.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2022 Bogen båthavn i Sandefjord/Stokke som menes her vil jeg tro ? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 9.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2022 GSEuser skrev 5 minutter siden: Bogen båthavn i Sandefjord/Stokke som menes her vil jeg tro ? Ah, der ser du hvor lett det er å ta feil! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lars Moe Svart 9.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2022 Det er sikkert ledig. Virker som det stort sett er de lokale båtplassene det ligger båter. Men om du bare skal plukke opp, så er det kort vei til Veierland eller Vrengen for eksempel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.