webbo Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 blir bogen gjestehavn opptatt? broren min kommer til Torp flyplass på besøk og en båttur og jeg tenkte at dette var det nærmeste han kunne møte, det er i august på en fredag, da planlegger vi verdens ende og østre bolærne å besøke, noe annet godt steder i området som kan være bedre? Quote Link to post
Renzir Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Nja, er vel ikke letteste stedet hvis ikke han blir hentet med bil? Sandefjord er jo enkelt å plukke han opp men blir jo ett stykke men ikke så langt til verdens ende Quote Link to post
Pequod Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Du bør få rettet opp tittelen din, da Bogen er et sted i Nord-Norge og mange kanskje bare blar forbi… Men Borgen/Oscarsborg har flere webkameraer på nettsidene, så det er lett å sjekke ståa. Quote Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
GSEuser Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Bogen båthavn i Sandefjord/Stokke som menes her vil jeg tro ? Quote Link to post
Pequod Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 GSEuser skrev 5 minutter siden: Bogen båthavn i Sandefjord/Stokke som menes her vil jeg tro ? Ah, der ser du hvor lett det er å ta feil! Quote Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lars Moe Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Det er sikkert ledig. Virker som det stort sett er de lokale båtplassene det ligger båter. Men om du bare skal plukke opp, så er det kort vei til Veierland eller Vrengen for eksempel. Quote Link to post
Recommended Posts