Kappa Startet 9.Juli.2022 Del på Facebook Startet 9.Juli.2022 Skal tømme den gamle oljen via bunnskruen uten å søle under motoren. Det er bare 3.5 liter, men det er trangt. Vurderer å bruke trakt og en sterk plastpose. Noen som kan tipse om smarte metoder her? Ellers leker jeg med tanken å bytte ut bunnskruen med en kuleventil. Noen som har innspill her? Bildet under viser også et kort stigerør med en sort plasthette. Hva er dette? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 9.Juli.2022 Del på Facebook Svart 9.Juli.2022 Stigerør med plasthette er for og suge opp olje i forbindelse med oljeskift Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.Juli.2022 Del på Facebook Svart 9.Juli.2022 Den er der for at du ikke skal søle rundt med den brukte oljen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 9.Juli.2022 Del på Facebook Svart 9.Juli.2022 Jeg kopler på manuell oljesuger på det røret, og trekker opp peilepinnen for å slippe luft ned ettersom oljen suges ut. det slurper når det blir tomt. Sitér dette innlegget Link to post
Kappa Svart 10.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2022 Pinlig. I alle år har jeg sugd oljen fra røret peilepinnen. Mye slurping og luft. Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.