aileenll Startet 9.Juli.2022 Del på Facebook Startet 9.Juli.2022 Motoren starter greit og går greit på tomgang, men når jeg gir på så hoster den, sagger av og soter. Det skjønner både i fri og i gir. Noen som har erfaring med tilsvarende, og tips til løsning av problemet. Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Taskeladden Svart 9.Juli.2022 Del på Facebook Svart 9.Juli.2022 holder en knapp på sotet/kokset eksosbend. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Ask Svart 9.Juli.2022 Del på Facebook Svart 9.Juli.2022 For fira år sidan hadde eg problem med soting på ein av mine 2GM20F. Då var det luftfilteret som var tett. Meir korrekt så hadde bitar frå skumplasten i filteret losna og satt seg fast lengre inne i systemet. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 9.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2022 holder en knapp på sotet/kokset eksosbend. Hei, har eksos bend som på bildet. Mener du at jeg bør demontere det for å se om det kan ha grodd igjenn. + Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
aileenll Svart 10.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2022 Taskeladden hadde helt rett bendet var så godt som tett på eksossiden. Så da er spørsmålet, skal jeg rense det med saltsyre, eller kjøpe nytt. Mitt bend er en "raiser" model. Jeg antar dette er siden motoren står lavere en havflaten. Kan jeg bytte til et vanlig bend, dersom jeg sørger for at slangen går godt over havflaten før den går ut. Om jeg må ha ny raiser har noen et tips om hvor jeg kan få tak i det. Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
aileenll Svart 11.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2022 Det var søndag, jeg hadde ikke saltsyre. Men jeg hadde en flaske med maritim vanlinjerens. (fossforsyre) Det gjorde susen. Fylte opp stoffet i går ettermiddag og skylte det ut i dag. Monterte og voila! Den går som den ikke har gjort på lenge. Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.