frankive Startet 10.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2022 Dremel eller fein best til oppgaven? stikksag blir for heftig med så mye ledninger bak dashboardet Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2022 Kanskje litt avhengig av materialet, treverk, plast, glassfiber . . ? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Cerberus Svart 10.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2022 Fein såklart. Dremel er bare til å ødelegge med. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 10.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2022 Jeg ville valgt dremmel med kutteskive Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 10.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2022 For firkantede hull for brytere er multikutter det best egnede verktøyet. Sitér dette innlegget Link to post
frankive Svart 11.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2022 Glassfiber ja, glemte å få med meg det.. :) Hvilket blad benyttes på multikutter evt.? bryteren er jo ganske små, snakker om rektangulært hull på ca. 3X2 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 11.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2022 Hvis du borer et passe lite (ø5-6mm ?) hull i hvert hjørne, bør du kunne skjære ut resten greit med et sånt, 20 mm bredt blad. Sett hjørnet på bladet ned i hullet og skjær mot neste hjørne osv. Sitér dette innlegget Link to post
frankive Svart 11.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2022 Bra tips, jeg skal øve meg på noen planker først :) Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 11.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2022 Jeg gjorde akkurat denne jobben til en 7" skjerm. Jeg brukte dremmel med kutteskive (og støvsuger). Hadde med meg multikuttet, men synes det for grovt. Gikk på noen minutter. Ble bra. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 12.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2022 (redigert) Jeg måtte utvide hull i dashbord i går når jeg byttet kontrollboks. Ca 18mm kryssfiner med støp og gelcoat på begge sider. Totalt rundt 23mm. Brukte Bosch sin lille 12v kantfres med en 25mm lang pinnefres. Som å skjære i kaldt smør…. Så hvis man har en sånn liggende… https://www.bosch-professional.com/no/no/products/gkf-12v-8-06016B0000 Redigert 12.Juli.2022 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Cerberus Svart 12.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2022 Ja du brukte nå fort halve dagen på å forberede og styre da tenker eg. Flott å gjøre enhver jobb så komplisert og risikofylt for fail som mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.