kirkan Startet 13.Juli.2022 Del på Facebook Startet 13.Juli.2022 Er det noen her som kjenner til noen som tilbyr vinteropplag av en 28 fots båt innendørs, gjerne et sted man kan jobbe litt på båten ila vinteren. Båten kan om nødvendig stå på egen henger. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 15.Juli.2022 Del på Facebook Svart 15.Juli.2022 (redigert) Glomma båt AS og Norgesbåt AS ligger opp Glomma på Greåker, ca 20-40 minutters gange i ferskvann fra Fredrikstad litt avhengig av fart. Begge disse driver med opplag i hall, og du har fordelen med skikkelig gjennomkjøring med ferskvann på vei opp. Ikke SÅ langt fra Skjebergkilen. Har ingen tilknytning til noen av firmaene på noen måte, og har bare brukt Norgesbåt til å sette ut og ta opp ei snekke for meg. Så begrenset erfaring, men virker som kompetente folk som håndterer mye voksne båter. Man får støtte lokalt næringsliv 😎 Du kan jo sjekke hva de tilbyr. Redigert 15.Juli.2022 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Kallethekid Svart 15.Juli.2022 Del på Facebook Svart 15.Juli.2022 (redigert) Tror det er få steder du får lov at selv jobbe på båten, men de aller fleste båtfirmaene i distriktet har også båtopplag. For eksempel Ragnar Ringstad, Leeres, Fredrikstad Marineservice, Skjærhalden Marina, TB-Rep, Stokken for å nevne noen. Redigert 15.Juli.2022 av Kallethekid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 16.Juli.2022 Del på Facebook Svart 16.Juli.2022 Har du hørt med Skjebergkilen-marina hva de kan tilby av alternativ ? Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
kirkan Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 On 7/15/2022 at 11:52 AM, Honduras said: Glomma båt AS og Norgesbåt AS ligger opp Glomma på Greåker, ca 20-40 minutters gange i ferskvann fra Fredrikstad litt avhengig av fart. Begge disse driver med opplag i hall, og du har fordelen med skikkelig gjennomkjøring med ferskvann på vei opp. Ikke SÅ langt fra Skjebergkilen. Har ingen tilknytning til noen av firmaene på noen måte, og har bare brukt Norgesbåt til å sette ut og ta opp ei snekke for meg. Så begrenset erfaring, men virker som kompetente folk som håndterer mye voksne båter. Man får støtte lokalt næringsliv 😎 Du kan jo sjekke hva de tilbyr. Takk for gode forsalg. Jeg har noe erfaring med Glomma båt fra tidligere. Skal sjekke om de har plass i hallen 👍🏻 Sitér dette innlegget Link to post
kirkan Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 On 7/16/2022 at 5:32 PM, VegJoh said: Har du hørt med Skjebergkilen-marina hva de kan tilby av alternativ ? Jeg har ikke snakket med de, men tror de kun tilbyr utendørs opplag Sitér dette innlegget Link to post
kirkan Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 On 7/15/2022 at 12:01 PM, Kallethekid said: Tror det er få steder du får lov at selv jobbe på båten, men de aller fleste båtfirmaene i distriktet har også båtopplag. For eksempel Ragnar Ringstad, Leeres, Fredrikstad Marineservice, Skjærhalden Marina, TB-Rep, Stokken for å nevne noen. Ragnar Ringstad har venteliste. Jeg har ikke sjekket med noen av de andre forslagene enda. Som du sier er det ganske strengt hva de tillater av arbeid på båten mens den står i lager Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 kirkan skrev 4 minutter siden: Jeg har ikke snakket med de, men tror de kun tilbyr utendørs opplag Ja det er mulig. Det er noen år siden jeg hadde båt i marinaen der. Men mener å huske at en jeg lå ved side av på brygga jeg lå ved hadde innelagring Usikker på om det var gjennom marinaen, eller om de hadde ordnet seg privat. Det kan jo tenkes at de har avtale med noen der de kan lagre inne og frakter båten på henger etc. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.