Midtpinne Svart 29.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2023 Flott at det virker igjen for dere. Artig å høre at dere bruker det. Sitér dette innlegget Link to post
Range Rover Svart 2.November.2023 Link til dette innlegget Svart 2.November.2023 Heisann! Har dere avsluttet tjenesten? /RR Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 2.November.2023 Link til dette innlegget Svart 2.November.2023 har wifi ais i båten. finnes det en app slik at eg kan bidra også? eller må en ha laptop Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
176-671 Svart 20.November.2024 Link til dette innlegget Svart 20.November.2024 Gikk denne tjenesten ned for telling? Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Midtpinne Svart 21.November.2024 Link til dette innlegget Svart 21.November.2024 176-671 skrev On 20.11.2024 at 8.52: Gikk denne tjenesten ned for telling? Hei, Ja jeg la ned firmaet som hadde eierskap til domenet den var registrert på. Jeg har lyst å få opp tjenesten igjen, men jeg har litt for mye å henge fingrene i. Jeg ser ikke at jeg har tid til å sette den opp igjen i nærmeste fremtid. Jeg håper jeg kan få tid til å få den opp igjen, men kan ikke love noe akkurat nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.