veteran62 Startet 18.Juli.2022 Del på Facebook Startet 18.Juli.2022 Inntil i år har min mercruicer 1.7d startet på første "slaget". I år var det annerledes. Båten starter når jeg gjentatte ganger har pumpet diesel manuelt. Dette må gjøres hver gang motoren er kald, men starter etter litt harking når det en varm? Hva kan årsaken være ? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Juli.2022 Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Utett o-ring ved dieselfilter kanskje? Et eller annet sted legger det inn luft slik at diesel renner tilbake til tanken antar jeg. Hvor kan lekkasje oppstå i ditt dieselsystem? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
veteran62 Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Takk ! Antagelig en så enkel forklaring. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.